-

om du skulle se dig själv genom mina ögon så skulle du förstå varför
jag är så totalt förlorad i dig. jag kan inte ens förklara.. ditt leende,
dina läppar, dina kyssar. ja hela du är som om du var skapad av en
ängels händer. helt perfekt. jag älskade att ligga vid din sida, med
huvudet på ditt bröst och höra ditt hjärta slå. jag har aldrig någonsin
förut känt en sån inre frid. har aldrig varit så lugn, så lycklig.
du fick mig att tro på en ljusare framtid & du fick mig att må bra.
jag blev den lyckligaste tjejen på länge, tack vare dig. genom bara en
 liten blick, ett sms eller ett blygt ''hej'' får du mig att vilja vara den där
tjejen igen. du gjorde mig stark, men även om jag är stark så är jag rädd.
rädd för att förlova dig ännu en gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0