vardagen!

i största ällmänhet så är allt just nu helt okej, vissa saker är rent åt
helvete medans andra är riktigt bra! förstår bara inte varför vi
tjejer ska ha så himla svårt för att hålla käften, varför det alltid
ska finnas någon som springer runder & säger en massa saker till
allt och alla bara pågrund av ett problem som inte berör någon annan
än oss själva. jag blir bara så trött.. 
 om du nu vill lösa dethär så undrar jag bara.. 
när det inte finns något att säga, varför ska du då envisas med att
springa runder och hitta på en massa rykten & skit? 
snälla du, vad får du ut av dethär?  ingenting!
vill du bråka så gör de, men lämna mig utanför!
puuuuss :*



Kommentarer
Postat av: jonna,

mig har du vid din sida, ALLTID!

kvittar om du vill de eller inte,

för dig släpper jag aldrig :*

2010-01-19 @ 19:04:10
Postat av: t. (v

du har även mig kvar vid din sida, föralltid!

JAG VILL ALDRIG FÖRLORA DIG VÄNNEN,

du är så bra(v´

jagälskardig.

2010-01-19 @ 23:29:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0