sammanfattning utav så gott som hela helgen!

till en början så åkte jag, rebecka, emmie, tess & daniella till väla i fredags!
en riktigt bra dag med mycket skratt, kanonbra sällskap & en & annan snygg
bild. & som en litet plus på det hela så fick jag en kofta & ett par tights med
mig hem vilket verkligen behövdes!
& i lördes så började jag dagen hemma hos bästa vän, pratade & åt.. & senare
vid tvåtiden åkte hon iväg för att spela match & jag tog mig sakta men säkert
hem på min kära cykel i detta undebara väder... tog en lång & skön dusch &
började sen göra vid mig tillsammans med fia eftersom de var fest som stod näst
på schemat! ..så som sagt, vi gjorde vid oss & sedan åkte vi vidare till sofi & ina &
sedan därifrån till festen i kvidinge. & allt som allt så var de en riktigt lyckad kväll!
tack för de allihopa! & efter festen så nannade emmie här, du är bäst!
& söndagen då.. jo som ni förstår så vaknade jag upp med söta emmie, vi åt & sen
körde vi henne till stationen! efter de så körde vi raka vägen till preem för att hyra
film & köpa med oss lite gottis hem, det finns verkligen inget godare såhär dagen
efter. väl hemma så slängde jag mig i sängen, startade filmen & sen kom emily.
& efter filmen så tog vi som ''tag'' i våra liv igen, slängde på oss lite kläder &
smink & mötte sedan upp både fia & sandra för att åka till åstorp & kolla cajsas
match! dem vann & efter matchen tog vi första bästa tåg hem vilket blev lite
innan tio. lämnade av tjejerna & sen nannade jag hos sandra.
puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0