jag saknar dig.

tanken utav att jag bara för lite mer än en månad sen hade allt jag behövde gör så jävla ont. för när jag tänker tillbaka så inser jag att jag verkligen hade allt det som jag så länge önskat mig. du fick mig verkligen att le hela tiden & jag bara älskade att ha dig i mitt liv. jag kan fortfarande inte riktigt fatta att det där inte längre finns kvar, att när mobilen nu vibrerar så är de inte längre ditt namn som kommer upp.. & bara tanken på att jag slutade kämpa tar kål på mig.. mer & mer för varje dag. kanske kunde de varit annorlunda idag om jag fortsatt, kanske hade vi kunnat lösa allt. 


Kommentarer
Postat av: jonna

<3<3

2010-02-09 @ 21:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0