IGLO!

som vanligt med bästa vän så kommer vi på en massa dumma ideer,
& igår så bestämde vi oss för att sova i deras så kallade iglo dem byggt.
så vi packade våra sovsäckar, liggunderlag & tryckte på oss så mycket
kläder vi bara kunde & sen gick vi ut. så fruktansvärt kul vill jag lova!
& jag trodde aldrig att vi skulle somna men de gjorde vi, för lite över två
tiden så sov vi minsan båda två. dock envisades den jävla tidningsbilen som
kom runt halv fyra tiden med att han skulle hålla oss vakna, & han lyckades..
så vi halv fyra tiden gav vi upp. tog de viktigaste med oss & gick sedan
raka vägen hem & upp till emilys säng.

bilder kommer senare, för nu ska jag lägga mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0