helgen!

helgen har faktiskt varit riktigt bra!

böjrade i parken i fredags med massa folk, grillning & brännboll.
riktigt kul & massor med sommarkänslor! men som väntat så blev
de kallt ganska tidigt så vid tio tiden drog vi oss hem till sebbe istället.
stannade där till ett tiden skulle jag tro, tack för kvällen! väl hemma
slängde vi oss direkt i sängen & nannade jag & min lilla busemmie.
lördagen börjades sen med att fira linas konfirmation & sen direkt
därifrån tillbaka till emmie. gjorde vi oss & så med natasa & drog
sen iväg på naths 20 års fest! & idag, söndag så är man litta lagom seg
dåva? är de något så hittar ni mig på mobilen. drar strax hem till
sandra för ännu en myskväll med film & massa snack, puuss 'v


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0