farfar.

091031
blir ännu ett inlägg idag eftersom jag är så snäll ^^
sitter i vilket fall som helst hos kusinerna nu & har precis ätitefterrätt,
riktigt mumsigt vill jag lova. var även inom en snabbis hos otroligt saknade
farfar på vägen hit & la en super fin krans & tände ett ljus för honom.
jag älskar & saknar dig så obeskrivligt mycket, & något jag aldrig
någonsin kommer att glömma är din fantastiskt fina personlighet som
absolut ingen annan har, du var så himla bra.
alla minnen, alla skratt & alla tårar, du var min bästa vän & ingen
i hela världen kommer någonsin att kunna ta det ifrån mig.
' ditt eget lilla busfrö.


Kommentarer
Postat av: jonnaponna

finns här mitt hjärta `v´

2009-11-01 @ 15:13:53
URL: http://jjlagerqvist.blogg.se/
Postat av: emmie.

finns här för dig gumman! <3

2009-11-06 @ 17:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0