helsingborg, bastu, bad, massage & film! (y)

091028
helt underbart bra dag. vaknade upp bredvid bv imorse, gjorde vid mig & så lite snabbt
innan mamma kom & hämtade mig för att direkt köra mig vidare till stationen där jag
mötte upp fia! & vilket vi faktiskt var väldigt glada över så han vi med 11.52 tåget. puh!
stressigt värre vill jag lova. menmen, väl framme i helsingborg tog vi oss direkt in bland
gågatorna & alla dess affärer. fick dessutom ett par vantar, ett hårband, fyra ringar & lite
ansiktsmasker inköpta men det tog absolut inte slut här, nej utav när vi kom hem vid
fem tiden så blev de både bastu, bubbelpool, ansiktsmasker, film & massa mys!
tack för idag hjärtat.

        


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0