god jul underbaringar! <3

god jul! 'v


 


gårdagen blev verkligen superbra, började med sandra & familia för att
fixa dem absolut sista julklapparna. & jag lyckades faktiskt! (y)
blev en hel del saker & så, men även en otroligt mysig fika & dag med
dig vännen. drog hem vid två tiden skulle jag tro, massa skratt & mys.
.. lite senare kom sjukt efterlängtade bor hem & det blev mat & så med familjen.
senare vid 7 tiden mötte jag upp robin & spenderade sedan kvällen med honom.
riktigt bra!  men för att inte glömma så stod jag & sandra ute på gatan
klockan 00.00 & bara tog imot tanken utav att de faktiskt är julafton.
massor med gjäljeskutt & väckta grannar vill jag lova.. :$
puss & god jul på er allihop, hoppas er dag blir lika bra som min hittils varit
& förmodligen kommer förtsatta att vara, vilket betyder helt underbar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0